Alle er velkomne på Vesterkirkens gudstjenester – og vi vil elske at se dig!
Det er vores ønske at skabe en tryg atmosfære for hele familien, hvor mennesker har mulighed for at “connecte” med Gud, og have fællesskab med hinanden.

Kirken har et blomstrende musikliv, og en vigtig del af gudstjenesten er at synge lovsang, hvor vi, til nutidig musik, synger til og om Gud.

Der er altid en prædiken, der tager udgangspunkt i Bibelen, og på en opbyggende måde giver inspiration til livet.

Efter gudstjenesten er der kaffe/the eller servering i forhallen, hvor der er rig mulighed for at snakke sammen og mødes med vennerne – og forhåbentlig skabe nye relationer.

Der er altid mulighed for at modtage forbøn, hvis man ønsker det.
Der er børnekirke for børn fra 3 år til og med 6. klasse. Børnene starter sammen med familien i kirkesalen, og går ud når Børnekirken starter.

Information om søndagenes talere, finder du på få forsiden eller under fanen ”Kalender”.

Vi glæder os til at se dig!

Send en mail:

vesterkirkenadm@gmail.com